SE VCH SE UCH Pyr-Leo-Berner Simba

Alla inlägg under mars 2013

Av Isabel Bravo - 24 mars 2013 22:49

Har ju glömt att berätta...! Dante pryder årets almanacka! :) Roligt att vår bild vann tävlingen. Självklart är den full av härliga pyrrebilder! Min fina kille!   


 

Av Isabel Bravo - 24 mars 2013 19:55

- Nu sitter jag här och tar det lugnt en stund :) Idag har jag och brorsan krossat is på tomten. Rena isgatan hela vägen ner till grinden! Men det var kul ;) Sen höll vi på med min bil, okei han höll på med bilen, hehe. Nu hoppas vi att den ska vara på bättringsvägen. Vi åkte till get hagen med Dante, oooj vad Dante hade kul! Han sprang, busa, rulla sig och åt snö, kissade på alla träd och verkade att njuta av tiden :) 


 



Nu längtar man dock efter VÅR! Fåglarna kvittrade så fint idag och solen lyste skönt. Ska borsta Dante och bidra med lite päls åt fåglarna :) Förra våren såg vi en fågel som flög iväg med vit fin pyrrepäls :) Men Dante är inte direkt vit just nu ;) Men som sagt ge mig vår, det har vart så blåsigt, snöigt och kallt senaste tiden.


 

Förra årets bidrag.



Grannens tik höglöper, Dante underhåller med musik från sitt håll... Det låter tyvärr inte lika fint som fåglarnas... Han tror att alla löper, finaste Kira gick förbi med Matte då hoppade Dante över staketet! Hon är kastrerad kom han på till sin stora besvikelse ;) Kira är en Tibetansk Mastiff, vacker ras det med. 


Är så trött så nu ska jag ta och lägga mig :)

God natt mina vänner...!

/Isabel Bravo



Ovido - Quiz & Flashcards